کنکور 92
پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:کنکور,درس,کنکور سراسری, :: 21:28 ::  نويسنده : فاطمه وسحر

روش های زیادی برای مطالعه ی بهتر وجود دارد و حتی كتاب های زیادی هم در این باره نوشته شده‌اند؛ اما این جا ده روش را درنظر گرفته‌ایم كه امیدواریم به شمادر یادگیری درس كمك كند.

 

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...
دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:کنکور,کنکور سراسری,تست,ازمون, :: 19:28 ::  نويسنده : فاطمه وسحر

معمولا سوالات آزمون ها به دو صورت پاسخ باز و بسته تنظيم مي شود. منظور از سؤالات پاسخ باز همان سوالات انشايي هستند که در اين نوع سؤالات، پاسخ دهندگان هر طور که تمايل دارند مي توانند به سؤالات طراحي شده جواب بدهند، اما سؤالات پاسخ بسته يا همان تست ها به سؤالاتي گفته مي شود که پاسخ هاي آن قبلاً توسط معلم تهيه شده ودانش آموز فقط بايد پاسخ هاي مورد نظر خود را انتخاب کند.
تست ها از دو قسمت تشکيل شده اند.
الف) صورت سؤال
ب) گزينه ها يا پاسخ هاي پيشنهادي
صورت سؤال يک جمله ي استفهامي است و گزينه ها، پاسخ هاي احتمالي آن هستند که پاسخ دهنده از بين آنها جواب يا جواب هاي مورد نظر را انتخاب مي کند.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

چگونه رتبه برتر کنکور شويم؟


نويسنده: استاد حسين احمدي

* رتبه ي برتر چه کساني هستند و چگونه پرورش يافته اند؟

درد دل استاد:

چند روز پيش چند نفر از شما عزيزان با من تماس گرفتيد و گفتيد: استاد شما خيلي خود خواه هستيد! چند ماهي هست که مقاله هاي شما را از مجله ي هفت روز زندگي مطالعه مي کنيم و يکشنبه ها نيز خيلي مواقع از راديو جوان، برنامه هاي آموزشي شما را گوش کرده ايم، اما چرا هيچ وقت به طور خصوصي برنامه ريزي انجام نمي دهيد، تا به ما امکان دهد ما نيز رتبه هاي يک رقمي کنکور شويم. من در پاسخ اين عزيزان، مقاله اين شماره را نوشتم و تقديم کردم به تمام کساني که با کم ترين امکانات، رتبه هاي برتر کنکور مي شوند و پس از کسب اين موفقيت قدر شناسانه از استادشان تشکر مي کنند.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...


مثل عدسي باشيد نه منشور!


نويسنده: دکتر مهدي نکوئي

اول کنکوري ها
1- مثل عدسي باشيد نه منظور ! مي دانيد يعني چه؟
عدسي را ديده ايد؟ يک کار انجام مي دهد ولي با نهايت دقت و تمرکز، همه پرتوهاي نور را از همه جا مي گيرد، منظم مي کند و به سمت يک نقطه که کانون آن باشد سوق مي دهد، يعني هزار تا، بلکه بيشتر پرتو را روي يک نقطه متمرکز مي کند، نتيجه:
آن نقطه گرم و گرم و گرم تر مي شود تا اينکه آتش مي گيرد! ولي منشور چي؟ منشور يک پرتو را مي گيرد و حداقل به (7)رنگ تبديل مي کند و کلي زيبايي خلق مي کند که هيچ خاصيتي ندارد! فقط يک لذت آني!
همه آدم ها و شما کنکوري ها، به ويژه اگر مي خواهيد موفق شويد بايد مثل عدسي عمل کنيد، اگر هدفتان کنکور است بايد از دارا و ندار، کنکور در بياوري، از کبري (11)، کنکور دربياوري، از تولد دوباره بهار کنکور دربياوري... يعني متمرکز روي هدف کار کني و نه مثل منشور که به همه جيز فکر مي کند غير از کاري که بايد انجام دهد.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

«ترمودینامیک»

1) G یک تابع حالت است و به دما بستگی دارد.

2) اگر واکنشی منفی باشد برای پیشرفت خودبه خود، Hآن بایدکوچکتر از صفر باشد.

3) هرتغییرفیزیکی یا شیمیایی طبیعی ،درجهت افزایش آنتروپی وکاهش سطح انرژی پیش می رود.

4) یک تغییر گرماگیر که در دمای معمولی غیر خودبه خودی است؛می تواند در دمای بالا به طور خودبه خود پیشرفت کند.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

مسیر عبور غذا در معده ی گاو:

رمز سنهش (بر وزن سنجش ): سیرابی ¬ نگاری ¬ هزارلا ¬ شیردان

نکته :مری 3 تا حرف داره پس غذا 3بار از مری عبور می کنه البته در گاو

توجه :موسین آنزیم نیست بلکه پروتئین است.

نکته: در بلع, استفراغ, سرفه زبان کوچک بالا میره اما هنگام عطسه میاد پایین.

نکته :نایژک قطرش می تواند تغییر کند چرا که حلقه های غضروفی ندارد ( کتاب میگه :در آسم نایژک ها تنگ می شوند)

ترتیب شناسایی گل ها توسط زنبور :

رمز بُرِش : بو رنگ شکل

نکته: رگ لنفی فقط در پرز ها موجود است پس ریز پرزها فاقد رگ لنفی اند.

توجه : به چین های حلقوی روده توجه کنید.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...
شنبه 18 آذر 1391برچسب:تله,صفر ویک,تلاش,هدف, :: 18:37 ::  نويسنده : فاطمه وسحر

نوشته شده توسط محیا ابوالمعالی (رتبه ی 9 منطقه ی 2_کرمانشاه

 

یکی از بزرگان میگوید:بهترین بودن ویک بودن یک تله است .مواظب باشید در این تله سقوط نکنید.

خیلی ها در ابتدا هدفی را انتخاب میکنند ولی وقتی با مانعی روبه رو میشوند به جای تلاش و کوشش ,به کلی از ان هدف رویگردان شده و نقطه ی مقابل ان یعنی بدترین را پیشه میکنند .انتخاب بین صفر ویک یا همه و هیچ ,همان چیزی است که بسیاری در تله ی ان می افتند .اما راه نجات از این تله یا پاسخ مناسب به خواهش بهترین بودن, تلاش و سختکوشی است.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

شاید بتوان گفت:ذهن انسان با دو ویژگی "تفکر" و "احساس" به ارزیابی واقعیتها پرداخته و نسبت به آنها واکنش نشان میدهد.به بیان دیگر، ذهن به کمک "تفکر" به ارزیابی منطقی و به مدد " احساس" به ارزیابی هیجانی واقعیتها میپردازد. این دو نظام، مستقل از یکدیگر بوده ولی در ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر عمل میکنند. در یک تقسیمبندی ساده میتوان از "تفکر" به عنوان هوش منطقی و از "احساس" به عنوان هوش هیجانی نام برد.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...
شنبه 18 آذر 1391برچسب:موفقیت,انسان موفق,استوار,محکم, :: 17:39 ::  نويسنده : فاطمه وسحر

انسان موفق کسی است که قادر است با آجرهایی که دیگران به سویش پرتاب میکنند ، پایه و بنیادی محکم و استوار برای خود بسازد.
 

 


 

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

قبولي درامتحان تستي چهارگزينه اي بدون مطالعه در شرايط اضطراري
 

مترجم : محمود کريمي شروداني
منبع : راسخون



قبل از همه چيز اجازه دهيد توضيح دهم که تلاش براي امتحان دادن بدون مطالعه راه عالي براي اطمينان از موفقيت نيست. پيشنهاد من اين است جلوتر از زمان برنامه اي بريزيد که چگونه براي يک امتحان خاص به صورت خاص يا معمولي مطالعه کنيد. اين کار کمک مي کند که با شيوه و مباحث سؤالات مطلوب کسي که امتحان را طرح مي کند آشنا شويد.
به ياد داشته باشيد استفاده از چنين روشهايي بيشتر در مواقع اضطراري به کار مي آيد. تصميم هاي چندگزينه اي در زندگي روزمره ي ما بيش از آن چه که ما فکر مي کنيم، رايج است. وقتي که ما به همه ي اطلاعاتي که در طي فعاليت هاي روزانه مان رد وبدل مي کنيم نگاه مي کنيم، بديهي است که ما دائما به دسته بندي، رده بندي و اولويت بندي اطلاعات براي مفيد ساختن آنها نيازمنديم. بيشتر اين تصميم ها کم اهميت و کوچک هستند اما برخي مي توانند عکس العملي هاي فوري يا بلندمدت داشته باشند. فراواني بيش از حد اطلاعات مي تواند منجر به خستگي و دلزدگي شود. وقتي که ما اطلاعات را پردازش مي کنيم، بايد آنها را به اندازه هاي قابل هضم و سامان دهي تقسيم کنيم به طوري که براي ما قابل فهم باشند. عملکرد چند وظيفه اي (انجام چند کار با هم) فقط وقتي مفيد است که بتوانيم به طور مؤثري انواع مختلف و ميزان اطلاعاتي که به ما ارائه مي شود را پردازش کنيم.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

سازمان سنجش آموزش كشور بدين وسيله به اطلاع آن دسته از متقاضيان شركت در آزمون سراسري سال 1392 دارنده ديپلم هاي شاخه نظري شامل رشته هاي رياضي و فيزيك، علوم تجربي ، ادبيات و علوم انساني و علوم و معارف اسلامي كه از سال 1384 لغايت 1391 ديپلم خود را اخذ نموده اند مي رساند كه لازم است با مراجعه به سايت ساهت ،(dipcode.medu.ir) به مشاهده سوابق تحصيلي (اطلاعات شناسنامه اي و ريز نمرات ديپلم)خود اقدام و در صورت عدم مغايرت نسبت به تاييد و دريافت كد سوابق تحصيلي خود مبادرت نمايند و در صورت عدم مشاهده اطلاعات و يا اعتراض نسبت به اطلاعات خود مي توانند در سايت مذكور گزينه عدم تائيد را انتخاب و اعتراض خود را اعلام نمايند لازم به توضيح است كه براي مراجعه به سايت مذكور از طريق لينك موجود در سايت اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org نيز مي توانند اقدام نمايند.
ضمناً داوطلباني كه يكي از شرايط زير را داشته باشند مشمول قانون اعمال سوابق تحصيلي نخواهند بود:

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

يادداشت برداري در کلاس (1) خوب گوش دادن در کلاس

نويسندگان : دکتر چارلزتي منگروم و دکتراستفن استري چارت
مترجم : محمود کريمي
منبع : راسخون


خيلي مهم است که درکلاس شنونده ي خوبي باشيد.خيلي ازچيزهايي که شما بايد ياد بگيريد به طورشفاهي توسط معلمان شما در کلاس ارائه مي شود. فقط شنيدن چيزي که آنها مي گويند به معني گوش دادن به گفته هاي آنان نيست.گوش دادن فعاليتي به اصطلاح شناختي است و نيازدارد که شما به آن چه مي شنويد توجه کنيد،درباره اش فکر کنيد و ازلحاظ فکري آن را پردازش کنيد. درزير مواردي آورده شده که شما بايد انجام دهيد تا شنونده ي خوبي در کلاش باشيد:

يادداشت برداري در کلاس (1) خوب گوش دادن در کلاس

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

با توجه به مطلب قبلي به اين نتيجه مي رسيم که براي داشتن يک مطالعه متمرکز در زمان هايي که دچار فشار رواني و هيجان ( چه مثبت مثل شادي و چه منفي مانند اضطراب) هستيد، سراغ مطالعه نرويد و صبر کنيد تا به شرايط عادي بازگرديد. قرار گرفتن در حالت آرامش (Relaxation) و يا انجام هر کاري که به شما آرامش مي دهد و در برطرف کردن اين حالت به شما کمک مي کند، سريع تر مي توانيد از حالت اضطرابي خارج شويد.

 

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 13:15 ::  نويسنده : فاطمه وسحر

سلام سلام

دوستای گل کنکوری خودم

خوبین؟؟؟

حتما همینطوره.

خب منم میخوام این روز رو به همه ی کنکوریهای عزیز که دانشجویان اینده هستن تبریک بگم.

روزتون مبارک

از همین الان خودتون رو دانشجو بدونید.

ارزو دارم به همه ارزوهاتون برسید.

چیزی ساده تر از بزرگی نیست ، آری ساده بودن همانا بزرگ بودن است.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ

چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, :: 14:30 ::  نويسنده : فاطمه وسحر

دانستن هدف زندگی یا دانستن بهترین راه خدمت به خدا کافی نیست، افکار خودت را به عمل درآور؛ راه، خودش را نشان می‌دهد.

 

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ

رازک و خواص ان

استفاده از خواص آرام بخشی این گیاه بسیار ساده است. به 15 گرم میوه‌ی رازک و یک لیتر آب جوش نیاز دارید.

امان از این استرس! استرس کار، استرس کارهای خانه، استرس درس و مشق بچه‌ها، استرس امتحان، استرس ترافیک و دیر رسیدن و هزارتا استرس دیگر.

اما نمی‌شود که هر روز را با استرس شب کرد و شب‌ها هم از استرس نخوابید. باید راهی برای کنترل و مهار آن پیدا کرد. یعنی از هر موقعیتی برای ایجاد آرامش و لحظه‌ای سکوت و شادی استفاده کرد.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

امتحان را همه ما به خوبی می شناسیم. با تمام وجود لمس و احساس کرده ایم و درباره آن کوله باری از خاطرات تلخ و شیرین به همراه داریم. با رسیدن فصل امتحانات ، گاه بذر نگرانی و دلهره و گاه ترسی پنهان و موهوم شکل می گیرد. درجاتی از اضطراب امتحان در ۳۰ ۲۰ درصد کودکان و نوجوانان دانش آموز دیده می شود. این موضوع در دختران شایع تر از پسران است.

 

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

کنکور

یکی از بزرگترین دغدغه های ذهنی داوطلبان این است که به چه روشی باید برای کنکور، درس بخوانند .يكي از بزرگترين دغدغه هاي ذهني داوطلبان اين است كه به چه روشي بايد براي كنكور، درس بخوانند .

 

آيا بايد متفاوت از دوران مدرسه درس بخوانند ؟

 

آيا حتما" بايد از كلاسهاي كنكورو روشهاي تستي استفاده كنند؟

 

آيا بايد از كتابها و جزوات خاصي استفاده كنند؟

 

آيا بايد خط به خط مطالب را حفظ كنند؟

 

آيا بايد شب و روز درس بخوانند؟

 

آيا بايد از خواب و خوراك و ورزش و تفريح بگذرنند؟

 

چه بايد كرد ؟ كدام راه به موفقيت در كنكور ختم مي شود ؟ و .....

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

فرهاد دانشجو اعلام کرد:

جزییات حذف کنکور دانشگاه آزاد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تصویب حذف کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد در سال 92، نحوه پذیرش دانشجو در رشته‌های بدون کنکور این دانشگاه را تشریح کرد.

دکتر فرهاد دانشجو در گفت‌وگو باایسنا با اعلام این خبر، گفت:‌ بر این اساس، پذیرش دانشجو در 80 درصد کدرشته‌ها به صورت بدون آزمون و در 20 درصد باقیمانده به صورت آزمونی مشترک با سازمان سنجش انجام می‌شود.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...
دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:شیمی کنکور ,کنکورسراسری, :: 21:19 ::  نويسنده : فاطمه وسحر

مخاطب ما در این مقاله، شما داوطلبان عزیز گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی هستید. امیدوارم که این سطور را به دقت مطالعه کنید و اگر تا الان توجه خاصی به موضوعات مطرح شده در آن نمی کردید، برنامه مشخصی را برای به کارگیری این توصیه ها پیاده کند.

یکی از دروس مهمی که نقش تعیین کننده ای در بهبود رتبه داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی دارد و متأسفانه چندان مورد توجه داوطلبان این گروه قرار نمی گیرد درس شیمی است. با وجود اهمیت این درس، داوطلبان این گروه به شیمی اهمیت کم تری می دهند و این موضوع باعث شده است تا این درس از انحراف معیار بسیار بالایی برخوردار شود و کسب نمره بالا در آن، موجب جهش رتبه داوطلب گردد.

 

شیمی در گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم تجربی، یک درس اختصاصی محسوب می شود و سه برابر دروس عمومی، ضریب دارد، و این موضوع بخوبی نشان از اهمیت این درس در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی دارد؛ اما این نکته را نیز فراموش نکنید که با توجه به اولویت های انتخاب رشته و این که رشته مربوط به آن اولویت در چه زیر گروهی باشد، ضریب آن در مقایسه با دیگر دروس اختصاصی تغییر می کند.

در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، جایگاه درس شیمی پس از ریاضی و فیزیک است و ساعات مطالعه آن، کمتر از درس های ریاضی و فیزیک می باشد؛ اما متأسفانه بیش تر داوطلبان این گروه آزمایشی ترجیح می دهند تا به جای اختصاص وقت مناسبی در برنامه درسی خود به این درس، به مطالعه بیشتر ریاضی و فیزیک بپردازند و درصد خود را در این دروس بالا ببرند.

 

یکی از عوامل اصلی کم توجهی به این درس به این علت است که قسمت زیادی از مطالب درس شیمی حفظی استو برخی از داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، با دروس حفظی چندان ارتباط خوبی برقرار نمی کنند و به همین دلیل، توجه کم تری به آن نشان می دهند و حتی در مقایسه با برخی از دروس عمومی نیز زمان کم تری را برای مطالعه شیمی اختصاص می دهند؛ در مقابل، دانش آموزانی که برای درس شیمی وقت مناسبی می گذارند در مقایسه با داوطلبان این گروه از یک جهش قابل توجه در رتبه و تراز کلی برخوردار می شوند.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

ارسال در دوشنبه 13 آذر 1391
 
با آغاز ثبت نام کنکور سراسری سال 92 از پنجشنبه هفته جاری، سازمان سنجش آموزش کشور شرایط شرکت اخراجیها و انصرافیها را در این آزمون اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آن دسته از داوطلبانی که دیپلم خود را بر اساس نظام جدید آموزش متوسطه از سال 1384 لغایت سال 1391 دریافت کرده یا به زودی اخذ می کنند در صورتی که اطلاعات آنان در بانک اطلاعاتی ارائه شده از سوی مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش وجود نداشته یا ناقص باشد باید به آدرس اینترنتی http://dipcode.medu.ir جهت تکمیل اطلاعات خود مراجعه کنند.

در صورت تأیید اطلاعات آنان از سوی آموزش و پرورش، می توانند از تاریخ 30 بهمن ماه تا 3 اسفندماه با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام خود در آزمون سراسری سال 1392 اقدام کنند.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

سازمان سنجش آموزش كشور بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت نام و شركت درآزمون سراسري سال 1392 مي رساند كه ثبت نام براي شركت در آزمون مذكوراز روزپنج شنبه 16/9/91( شانزد هم آذرماه1391 ) به صورت اينترنتي آغاز و در پايان روز شنبه 25/9/91 (بيست وپنجم آذر ماه 1391) پايان مي پذيرد.ضمناً دفترچه آزمون مذكور از ساعت 16 روز سه شنبه مورخ 7/9/91 بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور قابل رويت مي باشد.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

به گزارش خبرنگار مهر، دارندگان دیپلم‌های شاخه نظری شامل رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۱ دیپلم خود را دریافت کرده‌اند، لازم است با مراجعه به سایت dipcode.medu.ir برای مشاهده سوابق تحصیلی از جمله اطلاعات شناسنامه‌ای و ریز نمرات دیپلم خود اقدام کنند.

این داوطلبان در صورت عدم مغایرت می‌توانند نسبت به تایید و دریافت کد سوابق تحصیلی خود مبادرت کنند و در صورت عدم مشاهده اطلاعات و یا اعتراض نسبت به اطلاعات خود باید در سایت مذکور گزینه عدم تائید را انتخاب و اعتراض خود را اعلام کنند.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...
یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:, :: 18:14 ::  نويسنده : فاطمه وسحر

پیش از زینب  هیچ خواهری را ندیده بودند که رسول خون برادر باشد زینب کربلا را در آغوش کشید وعاشورا را بر شانه نشاند...

در سلوک اسارت همه جا را  زیر پا گذاشت و به دنیا آموخت که چگونه می شود پای بر جاماند و ذلیل  نشد...

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...
شنبه 4 آذر 1391برچسب:, :: 14:35 ::  نويسنده : فاطمه وسحر

عاشق شروع روزهای زیبا وپر از خدا با پایان آن شب های بی انتها و بی صدا هستم

هرکس را که دوست بدارد عضو آزدگان می کند.روز و شبی را پر از غم یا شادی می کند گاه و بی گاه با دل بندگانش بازی می کند

می سازد هردم حالی برای بنده اش تا شاید پشیمانش کند از هر بدکرده اش نشان می دهد محبتش را در راهی تا نیفتد آنکه را دوست دارد در چاهی

خدا آمدو ساخت روزی سرزمینی به نام و نیت روح الامینی جایی که خشک بود و نداشت باران آنجا را همنشین کرد با بهاران

بذری بنام حسین(ع)برآن کاشت محصولش عاشورا بود که برداشت

می خوریم از آن میوه تا هم اکنون و آن هروز می افزاید مجنون برمجنون

 

 

خداهرروز و هرلحظه را بخواهد معنا می دهد هردلی را که بخواهد پر پرواز می نهد آسمان را در شبهای خاص پر از فرشتگان می کند

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...
جمعه 3 آذر 1391برچسب:, :: 18:0 ::  نويسنده : فاطمه وسحر

قمربنی هاشم به رود فرات که  میزد آب در پوست خود نمی گنجید

در خیال خود گمان میبرد که از دست های تشنه عباس لبریز خواهد شد

 

 

 

 

اما وقتی که آب را تشنه رها ساخت در همه پیچ وتاب  خیال فرات تنها یک سوال بود که موج میزد

"آخرچرا؟

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ

درباره وبلاگ

این وبلاگ منتظر همه ی شما کنکوریهای عزیز و تمام حرفاتون هست.برای مشاوره کنکور با دانشجویان دانشگاههای برتر با شماره 09128361711یا09128480170تماس بگیرید.parsshahab89@yahoo.com
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کنکور 92 و آدرس konkoor20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 8493
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

کد موزیک می خوای؟