کنکور 92
يکي از چيزهايي که قهرمان هاي ما را خسته مي کند و يا براي ادامه مسير دچار شک و ترديد مي شوند اين است که به قدر تلاش خود نتيجه نمي گيرند و بعضي وقت ها بدتر هم مي شود. به عنوان مثال براي آزمون اول خود مقدار کمي درس خوانده بوده و تراز 6000آورده ولي براي آزمون بعدي خيلي تلاش کرده ولي ترازش کمتر شده است و مثلا5700شده، ولي باز خسته نشده است و به تلاش ادامه داده ولي در اين آزمون هم شاهکار کرده است و تراز 5000آورده است. حالا مي خواهد انتخاب رشته آزاد انجام دهد نمي داند، چه کاري انجام دهد؟!جواب حرف هاي پدر و مادر را چه بدهد؟! به معلم هاي مدرسه و مشاورشان چه بگويد؟! از همه بدتر هيچ کس باور نمي کند که او اين همه درس خوانده باشد و از همه چيز براي اين امتحان بريده است. پس چاره چيست؟!
تجربه 12سال کار جدي با دانش آموزان دبيرستاني و پيش دانشگاهي و پشت کنکوري ها به من نشان داده است که چنين چيزي واقعيت ندارد.
مطالب زير را اگر بخواني متوجه مي شوي، فقط با فطرت پاک و گوش جان بايد بخواني نه براي بحث و جدل کردن و توجيه کارهاي خود و....

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

قدر موقعیت ها را بدانید...

 

به راستی می خواهید کار مفیدی انجام دهید

می توانید همین حالا این کار را بکنید

در حال حاضر در همین جایی که هستید

به قلم خانم وفایی مشاور و دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی تهران

قانون احتمالات خوشبختی و موفقیت را قابل پیش بینی می کند.این مهمترین فاکتور در همه ی موفقیت هاست.قانون احتمالات به زبان ساده می گوید:هر چه راههای بیشتری را امتحان بکنید احتمال اینکه در زمان مقرر کاری را به طرز درست انجام دهید افزایش می یابد.

تصمیم بگیریم استاد تغییر باشیم نه قربانی تقدیر،در بازی زندگی اگر عوض نشویم،تعویض میشویم...

یک رودخانه بزرگ بی هدف نیست بلکه جهت و

مقصد دارد. پس یک زندگی خوب هم باید هدف

معینی داشته باشد. همه نیرو و غنای آن باید در

یک سمت و سو سوق داده شود.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

عمليات محيرالعقول
داشتم از مقابل يكي از حوزه هاي پسرانه كنكور آزمايشي سازمان سنجش رد مي شدم كه يكهو به سرم زد بروم و دست به يك كار عجيب بزنم، همين كار راهم كردم و رفتم جلو و به يكي از بچه ها كه از حوزه بيرون مي آمد، بي مقدمه گفتم: «دوست عزيز اجازه هست سؤالات را ببينم و پاسخ دهم!» پسر جوان با تعجب سؤالات را به من داد و من هم از او خواستم جوابهايي را كه به سوالات مي دهم با پاسخنامه ي تشريحي كه در اختيار دارد مطابقت دهد، من در ابتدا با دروس ادبيات، عربي و دين و زندگي شروع كردم و چند تا سؤال جواب دادم و خوشبختانه همگي درست درآمد و اين باعث شد پسر جوان خيلي تعجب كند و بقيه ي دوستانش را براي مشاهده دعوت نمايد، كم كم بقيه ي بچه ها دور ما جمع شدند و من اين بار سراغ اختصاصي ها رفتم و به چند سؤال فيزيك جواب دادم و اتفاقا: جواب همه ي آنها هم درست درآمد و به قول معروف اين باعث شد، مخ بچه هايي كه دورم جمع شده بودند سوت بكشد و بي اختيار مرا تشويق كنند! محسن با خنده پرسيد: «سؤالات را قبلاً ديده اي؟» جواب دادم : خير «رضا» گفت لطفاً يادمان بده چه كار كردي! گفتم:« مشاورت كيه؟ برو از همون يادبگير!» رضا اخم كرد و گفت :« مشاور ما خودش يك تست هم نمي تواند بزند چطور مي تواند به ما تست زدن ياد بدهد؟» «امير سام» دست راستم را گرفت و گفت :« خصوصي چقدر پول بدهيم يادمان بدهي؟» و البته خيلي هاي ديگر هم خيلي چيزها ي ديگر گفتند كه بماند!» حتماً شما هم تعجب كرده ايد اما راز اين قدرت در كجاست!؟

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

این وبلاگ منتظر همه ی شما کنکوریهای عزیز و تمام حرفاتون هست.برای مشاوره کنکور با دانشجویان دانشگاههای برتر با شماره 09128361711یا09128480170تماس بگیرید.parsshahab89@yahoo.com
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کنکور 92 و آدرس konkoor20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 8484
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

کد موزیک می خوای؟