کنکور 92

فرزانه رحمانی متولد سال 1374 سنندج است، در خانواده ای تحصیل کرده و اهل علم بزرگ شده است، پدرش "محمدرضا رحمانی" استادیار دانشگاه علوم پزشکی کردستان و مادرش "محبوبه سبکدست" دکترای زنان و زایمان است که در سنندج مشغول به طبابت می باشد.
فرزانه دارای یک خواهر است و مریم خواهر بزرگتر او در سال 1372 متولد شده و سال گذشته در کنکور سراسری در رشته پزشکی با رتبه خوبی قبول شده است و هم اکنون در دانشگاه شهید بهشتی تهران مشغول به تحصیل است.
فرزانه رحمانی در ابتدا اظهار داشت: دوران دبستان را در مدرسه ابتدایی گلبرگ و دوران راهنمایی و دبیرستان را در مدرسه فرزانگان سنندج به پایان رساندم و وقتی برای کنکور درس می خواندم می دانستم رتبه خوب و بالایی را کسب خواهم کرد اما انتظار کسب رتبه اول را نداشتم.

رحمانی، اساسی ترین و مهمترین دلیل این موفقیت را قبل از همه چیز توکل به خدا می داند و می افزاید: بعد از توکل به خدا و ایجاد آرامشی که فراهم شد سعی کردم با زحمت و تلاش باید به اهدافم برسم و بعد از این مهم، خانواده و راهنمایی های معلمین، دبیران و مربیانم بود که این موفقیت را برایم به ارمغان آورد.
از وی پرسیدم آیا هوش یک دانش آموز و امکانات می تواند در امر موفقیت او نقش اصلی را ایجاد کند که در جواب اظهار داشت: قطعاً هوش و استعداد فرد و داشتن امکانات از هر لحاظ شرط پیشرفت و موفقیت است اما تلاش، کوشش و زحمت کشیدن به نظر من اصلی ترین عامل هر موفقیتی است، من بعد از اتمام دوران ابتدایی، دوران راهنمایی و دبیرستان را در یک مدرسه بودم و معلمین و دبیران سعی می کردند بهترین شیوه ها و روشهای آموزشی را تدریس کنند و این در پیشرفت دانش آموزان بسیار موثر بود.



 

 


دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, :: 20:13 ::  نويسنده : فاطمه وسحر

سلام دوستای عزیزم.

خوبین؟؟

واقعیتش من زیاد خوب نیستم.

اخه میدونید مثلا امروز رفته بودم یه مهمونی که دلم واز بشه.

ولی چه فایده...

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

سلام دوستای خوبم.

خوبین؟

مرسی منم خوبم.

امروز وارد یه وبلاگی شدم  که از یه موسسه ای خیلی بد گفته بود. واین تیترو نوشته بود اخطار به دانش اموزان شهرستانی نمیگم همه ی حرفاش درست بود یا غلط.من فقط چیزی رو که میدونم میخوام بگم.

موسسه استاد حسین احمدی که از سال 73 در کار کنکوره کارش به این صورته که از طریق cd , dvd های تصویری که توسط اساتیدش و خود استاد احمدی تدریس شدن به بچه های کنکوری کمک میکنه.

محصولاتش دو نوعه یک نوعش که مال شرکت جوانه ی پویاست که هزینه های خیلی پایینی داره و ویژه ی ارتقا معدله

و یک نوعش هم مخصوصه تکنیکهای تست زنی در کنکوره .

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...
جمعه 21 مهر 1391برچسب:گنجشک و خدا,فرشتگان, :: 9:23 ::  نويسنده : فاطمه وسحر

روزها گذشت و گنجشک با خدا هیچ نگفت!!!فرشتگان سراغش را از خدا گرفتند و خدا هر بار به فرشتگان این گونه می گفت: ” می آید، من تنها گوشی هستم که غصه هایش را می شنود و یگانه قلبی ام که دردهایش را در خود نگه می دارد و سر انجام گنجشک روی شاخه ای از درخت دنیا نشست...

 

فرشتگان چشم به لب هایش دوختند، گنجشک هیچ نگفت و خدا لب به سخن گشود:

با من بگو از آنچه سنگینی سینه توست.

گنجشک گفت:

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

همان طور که مي دانيد درس دين و زندگي کنکور با ضريب 3، اهميت ويژه اي دارد و جزء درس هاي مهم به حساب مي آيد. کنکوري ها بعد از چندين بار خواندن و مرور کردن و تست زدن، احساس مي کنند نمي توانند آن طور که شايسته است درصد بالايي را کسب کنند و اگر بفهمندهم، دير متوجه شده اند و جمع کردن درس دين و زندگي در روزهاي آخر قدري سخت خواهد بود، لذا پيشنهاد مي شود داوطلب محترم موارد ذيل را به دقتبخواند و روش خواندن و مرور و تست زدن خود را اصلاح کند:

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:معنی عشق,برادر,شکلات, :: 22:58 ::  نويسنده : فاطمه وسحر

دختر ۵ ساله‌ای از برادرش پرسید : معنی عشق چیست ؟؟

برادرش جواب داد : عشق یعنی تو هر روز شكلات من رو، از كوله پشتی مدرسه‌ام

بر میداری ، و من هر روز بازهم شكلاتم رو همونجا میگذارم.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ

منابع آزمون سراسری دانشگاه‏ها و مؤسّسات آموزش عالی تقریباً فهرست مشخّصی دارند. فهرست این منابع همه ساله از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای تأکید و یادآوری به داوطلبان منتشر می‏شود. اگر فهرست منابع متعلّق به دو سال پیاپی را بررسی کنید متوجّه می‏شوید که تنها تغییر بین دو فهرست سال چاپ کتاب‏هاست. چرا؟

چون جامعه‏ی هدف آزمون سراسری ، داوطلبانی‏اندکه در حال حاضر مشغول به تحصیل در پایه‏ی چهارم هستند، به همین جهت کتاب‏هایی به عنوان منابع آزمون تعیین می‏شوند که این گروه از داوطلبان در طول دوران تحصیل خود برمبنای آن‏ها درس خوانده‏اند.

به همین دلیل تمام داوطلبانی که در آزمون سراسری 92 شرکت می‏کنند باید همان منابع را مطالعه نمایند. این که کسی با وجود تغییرات بتواند از کتاب‏های مطالعه شده در دوره‏ی تحصیلی خودش استفاده کند به شدّت محلِّ تردید است. به همین جهت توصیه می‏کنیم تمامی داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون سراسری دانشگاه‏ها و مؤسّسات آموزش عالی سال 92 را دارند ، همین منابع را مورد استفاده قرار دهند. صورت خلاصه‏ی این منابع عبارتند از:

- کتاب‏های پایه‏ی اوّل دبیرستان (که منبع آزمون هستند) چاپ 1388

- کتاب‏های پایه‏ی دوم دبیرستان (کع منبع آزمون هستند.) چاپ 1389

- کتاب‏های پایه‏ی سوم دبیرستان چاپ 1390

- کتاب‏های پایه‏ی چهارم دبیرستان چاپ 1391

برای تأکید یادآوری می‏کنیم کتاب‏هایی که نسبت به منابع آزمون سراسری

1391 دارای تغییر هستند عبارتند از:

- ادبیّات فارسی 1 و 2

- دین و زندگی 2 - دین و زندگی 3 - دین و زندگی 1 و 2

- فیزیک 1 و 2 - حساب دیفرانسیل‏وانتگرال 1 و 2 - زیست‏شناسی 1 و 2

- ادبیّات فارسی «عروض ، قافیه ، سبک شناسی و نقد ادبی»

- تاریخ شناسی -جامعه شناسی 1 - جامعه شناسی 2

- علوم اجتماعی

 

منبع : گزینه دو

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ

مراحل

۱. یک شعار برای خود انتخاب کنید و هر روز آنرا برای خودتان تکرار کنید.

2. یاد بگیرید که نظر شما تنها نظری است که اهمیت دارد. افکار و نظرات بی اهمیت دیگران را کنار بگذارید. فقط خودتان هستید که باید واقعیت زندگی را برای خود آشکار کنید.

3. در محل کار، مدرسه یا خانه نظرات خود را بیان کنید. وقتی در ارتباطات خود با دیگران مطیع و سلطه پذیر نباشید آنوقت به خود و نظراتتان اعتماد و اطمینان پیدا می کنید.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

دو آتش نشان وارد جنگلی می شوند تا آتش کوچکی را خاموش کنند. آخر کــــار وقتی از جنگل بیرون می آیند و میروند کنار رودخانه، صورت یکی شان کثیف و آلوده به خاکستر شده و صورت آن یکی تمیز

سوال : کدامشان صورتش را می شوید ؟

آن که صورتش کثیف شده به آن یکی نگاه می کند و فکر میکند صورت خودش هم همانند او تمیز است.اما آن که صورتش تمیز است می بیند که سرتاپای رفیقش غبار گرفته است و به خودش می گوید : حتما من هم کثیفم، باید خودم را تمیز کنم .

حالا فکر کنید چند بار اتفاق افتاده کــــه دیگران از رفتار بد ما و یا ما از رفتار بد دیگــران بـــه شستشو و پالایش روح خودمــان پرداخته باشیم .

"وقتی فرد مقابل ما مهربان و خوب و دوست داشتنی است کمی باید به خودمان شک کنیم."

منبع مطلب : کتاب روز را خورشید می سازد ، روزگار م را

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ

شنبه 8 مهر 1391برچسب:معما,امارگیری, :: 22:16 ::  نويسنده : فاطمه وسحر
آمارگيری
 
یه آمار گیر میره در یه خونه ای و راجع به خودش و بچه هاش سوال میکنه.

 
طرف میگه: "برای سن بچه هام یه معما میگم باید حلش کنی تا سنشون رو پیدا کنی. من سه پسر دارم که حاصل ضرب سن اونا میشه 36 و حاصل جمع سنشون 2 تا از شماره پلاک همسایه سمت راستی کمتره".

 
آمار گیره یه خورده فکر میکنه و میگه: "با این اطلاعات نمیتونم حلش کنم میشه یه راهنمایی بکنین".

 
صابخونه میگه: "پسر بزرگترم حلوا شکری عقاب خیلی دوست داره!!!" و آمارگیره مساله رو حل میکنه.

حالا شما میتونین بگین سن بچه ها به ترتیب چند بوده؟

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ

شنبه 8 مهر 1391برچسب:استرس شناسی نوین,, :: 21:59 ::  نويسنده : فاطمه وسحر

استرس پدیده‌ای روانی است که معمولاً انسان‌ها قبل از انجام کار‌های بزرگ یا رخ‌دادن اتفاق‌های سرنوشت‌ساز به آن دچار می‌شوند و گاهی آمپر استرس آدم‌ها آنقدر بالا می‌رود که آب روغن قاطی کرده و نیاز به تعویض اصلی موتوری پیدا می‌کنند. این‌جاست که علم روان‌شناسی به کمک می‌آید تا بحث ما تخصصی شود و دیگر از ادبیات مکانیکی و تعمیر‌کاری برای مطالب ادبی- روان‌شناسی‌مان استفاده نکنیم. خلاصه‌ی کلام آن‌که، در این مطلب قصد داریم به بررسی مهم‌ترین استرس‌های وارده به دانش‌آموزان، اولیای آن‌ها و کادر آموزشی بپردازیم تا خیلی هم یک‌طرفه به قاضی نرفته باشیم.

 

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

سلام دوستای خوبم

حالتون خوبه؟؟

امروز داشتم با دختر خالم صحبت میکردم از من راهنمایی میخواست که بر زبان از چه منبعی استفاده کنه تا اونجایی که اطلاع داشتم راهنماییش کردم بعدش هم

میخواستم به اونایی هم که هنوز تو انتخاب منبع بر زبان مشکل دارن یه راهنمایی کوچیکی کرده باشم.

به نظر من که بر زبان اگه میخواین در صد خوبی کسب کنید قبل از هر چیزی سعی کنید لغات کتابای درسی رو خیلی خوب یاد بگیرید وبعدش با استفاده از ریدینگای مختلف که تو کتابای تست هست و روشهای مختلف مثل تصویر سازی و...

دامنه لغاتتون رو افزایش بدین تا تو زبان به یه در صد خوبی برسید.

اسم کتاب تست هم اگه میخواین

مثلا خود من از کتاب گاج و مخصوصا مبتکران بر زبان خیلی راضی بودم.

شما هم اگه نظرای خوبی دارین مشتاقانه منتظریم.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ

با سلام به شما دوستای کنکوری خودم

امروز بعد از خوندن درسای دانشگام خیلی حوصلم سر رفت تلویزیون داشت در مورد کنکور حرف میزد که منم یاد

خاطرات کنکورم افتادم یه دفعه به سرم زد یه وبلاگی درست کنم

تا توش با دوستای کنکوریم حرف بزنم و براشون خاطراتمو بگم

اخه می دونید خاطرات کنکور من خیلی جالبه

میگید نه بشنوید....

 

 

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

این وبلاگ منتظر همه ی شما کنکوریهای عزیز و تمام حرفاتون هست.برای مشاوره کنکور با دانشجویان دانشگاههای برتر با شماره 09128361711یا09128480170تماس بگیرید.parsshahab89@yahoo.com
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کنکور 92 و آدرس konkoor20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 8490
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

کد موزیک می خوای؟