جزییات حذف کنکور دانشگاه ازاد
کنکور 92

وی با اشاره به حذف کنکور در برخی از رشته محل‌های دوره کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد، گفت: در صورت تصویب، از بهمن ماه پذیرش دانشجوی بدون کنکور در 80 درصد رشته محل‌های دوره‌ کارشناسی محقق می‌شود.

دانشجو با تاکید بر اینکه هنوز رشته‌ها و واحدهای بدون کنکور به دانشگاه آزاد اعلام نشده است، اظهار کرد: در نظر داریم پذیرش دانشجو در رشته های بدون کنکور بر اساس سوابق علمی و اولویت‌های بومی انجام شود و در 20 درصد رشته محل‌های باقی مانده آزمونی مشترک با سازمان سنجش برگزار شود.

انتشار اسامی رشته‌ها و دستورالعمل پذیرش در رشته‌های بدون کنکور تا پایان هفته

در همین رابطه دکتر خدایی رییس سازمان سنجش با بیان اینکه در کنکور 92 برای پذیرش دانشجو در حدود 3000 کدرشته امتحانی دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی آزمونی برگزار نمی‌شود، گفت: دستورالعمل پذیرش دانشجو در این رشته‌ها به همراه اسامی کد رشته‌محل‌های مذکور تا پایان هفته و تا پیش از آغاز زمان ثبت‌نام کنکور اعلام می‌شود./ایسنا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

این وبلاگ منتظر همه ی شما کنکوریهای عزیز و تمام حرفاتون هست.برای مشاوره کنکور با دانشجویان دانشگاههای برتر با شماره 09128361711یا09128480170تماس بگیرید.parsshahab89@yahoo.com
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کنکور 92 و آدرس konkoor20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 8521
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

کد موزیک می خوای؟