نقش توکل در موفقیت
کنکور 92

مسلما همه ی ما انسانها برای دست یابی به اهداف زندگی علاوه بر اسباب مادی به اسباب معنوی هم نیاز داریم برای مسیر مهمی که باید در زندگی خود طی کنیم.مسلما هر قدر این هدف بزرگتر باشد این نیاز نیز افزون تر می شود.چون در یک مسیر مهمی که انسان باید در زندگی خود طی کند پدیده هایی همچون دلسردی غم اندوه نا امیدی و گاهی اوقات سرگردانی وجود دارد.بنابراین اگر انسان از سوی منبع پر قدرتی تقویت روحیه نشود.در بیشتر صحنه های زندگی بازنده خواهد بود.اما اگر سر رشته ی امور را به دست خداوند بسپارد قطعا مورد حمایت او قرار میگیرد.مگر نه اینکه خود خداوند فرمود:من یتوکل علی الله فهو حسبه.

بنابراین دوست کنکوری من با توکل به خدا اراده تلاش و پشتکار خود به مسیرت ادامه بده و به این مسئله شک نکن که قطعا باید بین دانش اموزی که تلاش می کند و اصولی درس می خواند با دانش اموزی که اصولی و درست تلاش نمی کند فرقی باشد و قطعا همین طور است.نکته ی مهم دیگر همواره داشتن امید است چون واقعا ناامیدی ضربه ی بزرگی به انسان می زند واو را از رسیدن به چیزهای بزرگی که در زندگی که لیاقتش را دارد محروم می کند.زیرا که رابطه ی تنگاتنگی بین هدف و امید وجود دارد.واگر چیزی به اسم امید نباشد اصلا هدف معنایی پیدا نمی کندو بالعکس.

وچیزی که این دو عنصر را به هم وصل می کند داشتن توکل است.

مثل نمودار زیر:

امید--------------توکل-------------------هدف

واما یک مشکلی که خیلی از داوطلبان کنکور سراسری دارند این است که مدام با گذشته و اینده درگیر هستند.در صورتی که این کار خیلی اشتباه است.شماباید همیشه در زمان حال زندگی کنید.زیرا که گذشته و اینده در دستان شما نیست. و الان فقط زمان حال برای شماست.زیرا که زمان حالی که الان دارید وچیزی که الان هستید خوب یا باید محصول گذشته تان هست.پس اگر دوست دارید اینده خوب و روشنی داشته باشید از زمان حال به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

واما نکته ی مهم دیگر واخرین نکته اینکه دوست کنکوری عزیز حق موفقیت خودت را بگیر.اره بگیر.با تلاشت با پشتکارت بگیر.اگه واقعا فکر میکنی لایق بهترینها هستی محکم جدی و هدفمند و راسخ حقت رو بگیر.

چرا؟؟؟؟

چون موفقیت چیزی نیست که در جامی نقره ای شکل به کسی تقدیم کنند.

دوستون دارم.

سربلند و پیروز باشید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

این وبلاگ منتظر همه ی شما کنکوریهای عزیز و تمام حرفاتون هست.برای مشاوره کنکور با دانشجویان دانشگاههای برتر با شماره 09128361711یا09128480170تماس بگیرید.parsshahab89@yahoo.com
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کنکور 92 و آدرس konkoor20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 8503
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

کد موزیک می خوای؟