زنگ تفریح
کنکور 92
پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:کنکور,تست زنی,ازمون,, :: 16:46 ::  نويسنده : فاطمه وسحر
روش بچه شری: در این روش، داوطلب موردنظر که در روزهای معمولی از دیوار راست هم بالا میرفته و به همین خاطر معلومات درسی زیادی ندارد، یک ربعه به سه – چهار تا تستی که بلد است، جواب میدهد و به دلیل چند ساعت پشت نیمکت نشینی، دچار تجمع انرژی میشود و شروع میکند به تخلیه انرژی از یکی از این روشها: در آوردن کفش و پیچیدن بوی جوراب در سالن، خرت خرت خوردن بیسکویت و هُرت کشیدن آبمیوه با سر و صدای فراوان، عطسه کردن مداوم و درآوردن ادای کسی که آنفلولانزای خوکی (آن هم از نوع واگیردار شدیدش!) دارد و پرسیدن سؤالهای بیربط از مراقب جلسه، مثل اینکه: ببخشید درسته میگن این حوزه کنکوری روی گسل زلزله خیزه!
 
روش بچه مایهداری: در این روش، داوطلبی که پول آقاجونش از پارو بالا میرود با راننده شخصی و ماشین آخرین مدل سر جلسه کنکور میآید و وقتی میبیند امکان خرید تمام صندلیهای حوزه کنکور و قُرق آنجا برایش وجود ندارد، با اکراه پشت نیمکت مینشیند و با مدادش که در واقع مدل لئوناردو داوینچی بوده و آقا جونش آن را در یک حراجی، هزاران دلار برایش خریده، شروع به جواب دادن به تستها میکند و چون با وجود دهها معلم خصوصی که داشته، به زور جواب دو تا و نصفی از تستها را بلد است، به لاوازیه و مندل و اینشتین بد و بیراه میگوید و میرود خانه و به آقاجونش میگوید، برایش یک جزیره در اقیانوس آرام بخرد و آنجا یک دانشگاه بسازد و او برود آنجا استاد دانشگاه شود تا طراحان سؤالهای کنکور بفهمند باعث فرار چه مغز متفکری شدند و از شدت عذاب وجدان، زخم معده و اثنیعشر بگیرند!
 
روش شانسی یا اقبالی: اصولاً وقتی داوطلبی جواب بیشتر تستها را نمیداند، ولی خیلی می‌‌خواهد دکتر، مهندس، خلیبان، قاضی یا آرشیتکت شود، به این روش روی میآورد. البته هر داوطلبی بر اساس روحیاتش از روش خاصی استفاده میکند که در ادامه به دو روش از زیرمجموعههای روش شانس و یا اقبالی اشاره میشود:
 
الف) نشانهشناسی: در این روش داوطلب جواب صحیح را به صورت شانسی و پس از مشاهده یک علامت یا کد آشنا در یکی از چهار جواب، انتخاب می‌‌کند. مثلاً ممکن است داوطلبی که از این شیوه استفاده میکند، جواب یک تست ریاضی را گزینهای انتخاب میکند که جوابش 8531 است چون بر عکس سال تولد داداش بزرگترش (1358) میباشد که اتفاقاً در زندگی آدم خوششانسی است!
 
ب) روش وجبی: در این روش داوطلب به جای فاکتور کیفیت به کمیت هر گزینه جواب توجه میکند و از میان جوابهای هر تست، یکی در میان، کوتاهترین و بلندترین جواب را به عنوان پاسخ صحیح انتخاب میکند!
 
منبع:گزینه دو

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

این وبلاگ منتظر همه ی شما کنکوریهای عزیز و تمام حرفاتون هست.برای مشاوره کنکور با دانشجویان دانشگاههای برتر با شماره 09128361711یا09128480170تماس بگیرید.parsshahab89@yahoo.com
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کنکور 92 و آدرس konkoor20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 8530
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

کد موزیک می خوای؟