واقعیته؟؟؟
کنکور 92

این موسسه از اساتید و همچنین دانش اموزای کنکوری خودش که تونستن تو کنکور رتبه بیارن و رتبه برتر کنکور بشن استفاده میکنه.تا تکنیکهای حرفه ای تست زدن رو به بچه ها اموزش بدن .

اینو من قبول دارم که شاید همه ی استاداش از دانشگاههای برتر مدرک نداشته باشن ولی نظر خود من و دختر خالم که با استفاده ازهمین سی دی ها که هزینه ی خوبی داشت و از همه مهمتر تلاش خودش و توکل به خدا تونست به دانشگاه شهید بهشتی تهران برسه.اینه که اون از این سی دی های اموزشی خیلی راضی بود.مثلا خودش میگفت:سی دی های عربی و ادبیات و دین و زندگی خود استاد احمدی باعث شد درصداش 40 درصد پیشرفت کنه و از 43 درصد به میانگین بین 75 تا 84 درصد برسه.راستشو بخواین منم نسبت به موسسات کنکور بدبینم و حرفشو باور نمیکردم ولی وقتی سی دی هاشو بهم داد و استفاده کردم دیدم درصدام داره بهتر میشه.

راستشو بخواین به نظر من موسسه استاد احمدی شاید مدیریت ضعیفی داره تا تدریس ضعیف.چون خود استاد احمدی  سرشون خیلی شلوغه از مشاورای زیادی استفاده میکنن که به تلفنهای بچه ها جواب بدن.که خب راستشو بخواین همشون ادمای خیلی صادقی نیستن ولی بعضی هاشون خیلی خوبن .خب این مسئله هم طبیعیه دیگه همه جا ادم خوب و کمی بد هست.

متد کار این موسسه به این صورت هستش که دانش اموزا اول با شماره های مشاورا تماس میگیرن .اولش صحبت میکنن اطلاعات میگیرن و بعد شماره حساب میگیرن پولو واریز میکنن و بعدش این محصولات براشون ارسال میشه از طریق ترمینال.یا بر تهرانی ها از طریق اژانس ارسال میشه.

ولی خب من بهتون پیشنهاد میکنم به اولین مشاوری که باهاش حرف زدین اعتماد نکنین.و با چند تاشون حرف بزنید.

و بازم اگه میخواین مطمئن تر بشین به سایتشون مراجعه کنید و خودتون اونجا هزینه سی دی ها و جزوات رو به صورت کامل ببینید و بعد سفارش بدین و پول واریز کنید.و اولشم با هزینه کم شروع کنید.

مثلا دختر خاله من با هزینه 150 تومن شروع کرد و همین سی دی های عمومی روگرفت بعدش که مطمئن شد تدریساش خوبه سری بعد هزینه بیشتری انجام داد و سی دی هاش رو گرفت.

در رابطه با تدریساشم اگه میخواین بدونید تدیس دروس عمومی مثل عربی و ادبیات و دین و زندگی استاد احمدی خوبه

فیزیک و ریاضی تدریس اقای مسعودی رو هم اکثریت راضین و همچنین سی دی های زمین شناسی دکترمحمد چلاجور

زیستشم بد نیست به شرطی که خودتونم واقعا مفهومی زیست رو بخونین.شیمی رو ما که راضی نیستیم اونقدر.

منم به شما پیشنهاد میکنم اگه دوست داشتین یه سری به سایتشون بزنید.

اگرم ادرساشو میخواین اینان:

www.konkorbartar.com

www.ostadahmadi.com

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

این وبلاگ منتظر همه ی شما کنکوریهای عزیز و تمام حرفاتون هست.برای مشاوره کنکور با دانشجویان دانشگاههای برتر با شماره 09128361711یا09128480170تماس بگیرید.parsshahab89@yahoo.com
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کنکور 92 و آدرس konkoor20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 8504
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

کد موزیک می خوای؟