کنکور 92
دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:شیمی کنکور ,کنکورسراسری, :: 21:19 ::  نويسنده : فاطمه وسحر

مخاطب ما در این مقاله، شما داوطلبان عزیز گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی هستید. امیدوارم که این سطور را به دقت مطالعه کنید و اگر تا الان توجه خاصی به موضوعات مطرح شده در آن نمی کردید، برنامه مشخصی را برای به کارگیری این توصیه ها پیاده کند.

یکی از دروس مهمی که نقش تعیین کننده ای در بهبود رتبه داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی دارد و متأسفانه چندان مورد توجه داوطلبان این گروه قرار نمی گیرد درس شیمی است. با وجود اهمیت این درس، داوطلبان این گروه به شیمی اهمیت کم تری می دهند و این موضوع باعث شده است تا این درس از انحراف معیار بسیار بالایی برخوردار شود و کسب نمره بالا در آن، موجب جهش رتبه داوطلب گردد.

 

شیمی در گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم تجربی، یک درس اختصاصی محسوب می شود و سه برابر دروس عمومی، ضریب دارد، و این موضوع بخوبی نشان از اهمیت این درس در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی دارد؛ اما این نکته را نیز فراموش نکنید که با توجه به اولویت های انتخاب رشته و این که رشته مربوط به آن اولویت در چه زیر گروهی باشد، ضریب آن در مقایسه با دیگر دروس اختصاصی تغییر می کند.

در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، جایگاه درس شیمی پس از ریاضی و فیزیک است و ساعات مطالعه آن، کمتر از درس های ریاضی و فیزیک می باشد؛ اما متأسفانه بیش تر داوطلبان این گروه آزمایشی ترجیح می دهند تا به جای اختصاص وقت مناسبی در برنامه درسی خود به این درس، به مطالعه بیشتر ریاضی و فیزیک بپردازند و درصد خود را در این دروس بالا ببرند.

 

یکی از عوامل اصلی کم توجهی به این درس به این علت است که قسمت زیادی از مطالب درس شیمی حفظی استو برخی از داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، با دروس حفظی چندان ارتباط خوبی برقرار نمی کنند و به همین دلیل، توجه کم تری به آن نشان می دهند و حتی در مقایسه با برخی از دروس عمومی نیز زمان کم تری را برای مطالعه شیمی اختصاص می دهند؛ در مقابل، دانش آموزانی که برای درس شیمی وقت مناسبی می گذارند در مقایسه با داوطلبان این گروه از یک جهش قابل توجه در رتبه و تراز کلی برخوردار می شوند.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

ارسال در دوشنبه 13 آذر 1391
 
با آغاز ثبت نام کنکور سراسری سال 92 از پنجشنبه هفته جاری، سازمان سنجش آموزش کشور شرایط شرکت اخراجیها و انصرافیها را در این آزمون اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آن دسته از داوطلبانی که دیپلم خود را بر اساس نظام جدید آموزش متوسطه از سال 1384 لغایت سال 1391 دریافت کرده یا به زودی اخذ می کنند در صورتی که اطلاعات آنان در بانک اطلاعاتی ارائه شده از سوی مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش وجود نداشته یا ناقص باشد باید به آدرس اینترنتی http://dipcode.medu.ir جهت تکمیل اطلاعات خود مراجعه کنند.

در صورت تأیید اطلاعات آنان از سوی آموزش و پرورش، می توانند از تاریخ 30 بهمن ماه تا 3 اسفندماه با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام خود در آزمون سراسری سال 1392 اقدام کنند.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

سازمان سنجش آموزش كشور بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت نام و شركت درآزمون سراسري سال 1392 مي رساند كه ثبت نام براي شركت در آزمون مذكوراز روزپنج شنبه 16/9/91( شانزد هم آذرماه1391 ) به صورت اينترنتي آغاز و در پايان روز شنبه 25/9/91 (بيست وپنجم آذر ماه 1391) پايان مي پذيرد.ضمناً دفترچه آزمون مذكور از ساعت 16 روز سه شنبه مورخ 7/9/91 بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور قابل رويت مي باشد.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

به گزارش خبرنگار مهر، دارندگان دیپلم‌های شاخه نظری شامل رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۱ دیپلم خود را دریافت کرده‌اند، لازم است با مراجعه به سایت dipcode.medu.ir برای مشاهده سوابق تحصیلی از جمله اطلاعات شناسنامه‌ای و ریز نمرات دیپلم خود اقدام کنند.

این داوطلبان در صورت عدم مغایرت می‌توانند نسبت به تایید و دریافت کد سوابق تحصیلی خود مبادرت کنند و در صورت عدم مشاهده اطلاعات و یا اعتراض نسبت به اطلاعات خود باید در سایت مذکور گزینه عدم تائید را انتخاب و اعتراض خود را اعلام کنند.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...
یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:, :: 18:14 ::  نويسنده : فاطمه وسحر

پیش از زینب  هیچ خواهری را ندیده بودند که رسول خون برادر باشد زینب کربلا را در آغوش کشید وعاشورا را بر شانه نشاند...

در سلوک اسارت همه جا را  زیر پا گذاشت و به دنیا آموخت که چگونه می شود پای بر جاماند و ذلیل  نشد...

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...
شنبه 4 آذر 1391برچسب:, :: 14:35 ::  نويسنده : فاطمه وسحر

عاشق شروع روزهای زیبا وپر از خدا با پایان آن شب های بی انتها و بی صدا هستم

هرکس را که دوست بدارد عضو آزدگان می کند.روز و شبی را پر از غم یا شادی می کند گاه و بی گاه با دل بندگانش بازی می کند

می سازد هردم حالی برای بنده اش تا شاید پشیمانش کند از هر بدکرده اش نشان می دهد محبتش را در راهی تا نیفتد آنکه را دوست دارد در چاهی

خدا آمدو ساخت روزی سرزمینی به نام و نیت روح الامینی جایی که خشک بود و نداشت باران آنجا را همنشین کرد با بهاران

بذری بنام حسین(ع)برآن کاشت محصولش عاشورا بود که برداشت

می خوریم از آن میوه تا هم اکنون و آن هروز می افزاید مجنون برمجنون

 

 

خداهرروز و هرلحظه را بخواهد معنا می دهد هردلی را که بخواهد پر پرواز می نهد آسمان را در شبهای خاص پر از فرشتگان می کند

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...
جمعه 3 آذر 1391برچسب:, :: 18:0 ::  نويسنده : فاطمه وسحر

قمربنی هاشم به رود فرات که  میزد آب در پوست خود نمی گنجید

در خیال خود گمان میبرد که از دست های تشنه عباس لبریز خواهد شد

 

 

 

 

اما وقتی که آب را تشنه رها ساخت در همه پیچ وتاب  خیال فرات تنها یک سوال بود که موج میزد

"آخرچرا؟

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ

امام علی (ع) می فرماید:((داروی تو درخودت هست. اما آگاه نیستی

ودرد تو نیز از خودت است. اما نمی بینی وتو کتاب الهی هستی که با

حروف وکلمات آن.تمام پنهانها آشکار میشود)) و ((نیرومند ترین

مردم از نظر ایمان کسی است که توکلش بر خدای سبحان بیشتر باشد))

و ((از تردید و نگرانی بپرهیزید وهمچون تخته ای سبک مایه که

دستخوش امواج دریاست.به چپ وراست نلرزید.بلکه کوه آسا پابرجا

واستوار باشید))

پشتکار به معنای واقعی کلمه؟؟؟

با عرض سلام به همه ی دوستان گل کنکوری

امیدوارم حالتون حسابی خوبه خوب باشه.

حتما همینطوره

امروز داشتم یک کتابی راجع به یکی از بزرگترین تاجران موفق رو میخوندم که حسابی رو من تاثیر گذاشت چون خیلی خوب به ادم داشتن پشتکار و ارده رو نشون میده.به خاطر همین دوست داشتیم بر شما هم تعریف کنیم.

 

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

با عرض سلام به همه ی دوستان  کنکوری عزیز

خیلی خوشحالم که دوباره میتونم چند دقیقه ای رو با شما دوستان کنکوری باشم

به نظر شما نقش توکل و داشتن ایمان و باور به یک تکیه گاه محکم برای رسیدن به اهداف درزندگی  چقدر موثره؟؟؟

 

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...

به گفته رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، نظام سنجش و پذیرش دانشجو هم اکنون در بخش اجرایی کشور در حال بررسی است و تکلیف حذف کنکور در سال 93تا پیش از برگزاری کنکور 92 معلوم می شود.

 

محمد مهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اضافه کرد: نظام سنجش و پذیرش دانشجو برای تمام مقاطع تحصیلی هم اکنون در شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.

دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

این وبلاگ منتظر همه ی شما کنکوریهای عزیز و تمام حرفاتون هست.برای مشاوره کنکور با دانشجویان دانشگاههای برتر با شماره 09128361711یا09128480170تماس بگیرید.parsshahab89@yahoo.com
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کنکور 92 و آدرس konkoor20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 8533
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

کد موزیک می خوای؟