چگونه با معدل 11 دانشجوی دندان پزشکی سراسری ساری شدم؟
کنکور 92

تا اینکه به لطف خداوند از طریق یکی از دوستانم که دانشگاه تهران قبول شده بود با آلفای ذهنی تصویری وصوتی استاد احمدی آشنا شدم وبا گوش کردن به سی دی های صوتی استاد احمدی تفکرم نسبت به خودم تغییر کرد و کم کم کابوس های شبانه ام کمتر شد و هرچه جلوتر میرفتم بهتر و بهتر شدم تا اینکه با استاد احمدی تماس گرفتم واو مرا به دکتر دادگستری معرفی کرد.اوایل بهمن ماه 91 در شهر ساری با با دکتر فرخ دادگستری تماس گرفتم .دکتر دادگستری با تجربه ی رتبه های برتری که در سال های اخیر تریت کرده بودند .یک برنامه ی بسیار به من داد و با صحبت های مشاوره ای و انرزی مثبتی که به من دادند کارم را از نو آغاز کردم .بسیاری از دوستانم در آن زمان دانشجوبودند واین باعث میشد که من افکار پریشان داشته باشم.در آزمون های سنجش به سفارش دکتر ثبت نام کردم .آزمون اسفند ماه سنجش برای همه غیر قابل باور بود.یک اتفاق جالب افتاده بود که همه را شوکه کرد.من در عرض یک ماه ترازم 2500 پیشرفت کرده بود واین باعث شد تا انرزی خیلی خوبی بگیرم و ادامه کارم را خیلی قوی تر انجام دهم . من آنقدر امیدوار شده بودم که فقط هفته ی اول روزی 10 ساعت مطالعه داشتم و در هفته های بعدی میزان مطالعه ام را به روزی 13 ساعت رساندم.من به این باور رسیده بودم که کنکور را نمیتوان به دست کسانی سپرد که اطلاعات کافی را در این زمینه ندارند و فقط ادعا میکنند.بلکه باید به دست کسانی سپرد که در کارنامه شان کسانی را داشته باشند که داوطلبی را بدون بالا بودن معدل یا سطح علمی رتبه ی برتر کنکور نموده اند.که استاد احمدی و استاد دادگستری این کار را قبلا انجام داده بودند.مثلا استاداحمدی لعل روشن را با معدل 14 پزشکی دانشگاه تهران برده بود و مصیب رفیعی پور رابا معدل پایین و از شهرمحروم پل دختر به پزشکی اهواز رسانده بود.

12 فروردین بود که حضور استاد رسیدم آنقدر مشتاق دیدار استاد بودم که حتی نمیخواستم 1 روز را هم از دست بدهم.اماخیلی هابودند که میخواستند مانع دیدار من با استاد شوند.چرا که آنها افرادی بودند که واقعیت "خواستن توانستن است " را باور نداشتند اما در نهایت من تصمیم خود را گرفته بودم ومی خواستم به دندان پزشکی برسم.استاد احمدی تکنیک ها را در اختیارم قرار دادند.من قبل از اینکه خدمت استاد برسم تقریبا تمامی ضعف هایم را در دروسی که کسی نتوانسته بود کمکم کند برطرف کردم.دکتر دی وی دی هایی را که برای من کارشناسی کردند که من درعرض یک ماه توانستم با آن دی وی دی ها تراز خودم را در آزمون های آزمایشی خیلی بالا ببرم.

بعد از اینکه استاد احمدی تکنیک ها را در اختیارمن قرار دادند.من برای آزمون های جامع آماده شدم .من در آزمون های جامع فروردین ماه با درصدهایی که آوردم پنانسیل اینکه بتوانم با این دی وی دی ها درصدهای خود را در بعضی دروس به 100 برسانم.درخود دیده بودم.من یک تلاش شیرینی را در6 ماه انجام دادم که این کار باعث شد اکنون به آرزوهایم یابهتر است بگویم هدفم که دندانپزشکی بود برسم و این رامدیون خداوند پدرومادرم ومخصوصامشاور عزیزم استادحسین احمدی هستم.من با یک مشاور به همه نشون دادم که با شرایط بسیارسختی که من در این دوران داشتم اما چون راه درست مطالعه برای کنکور را آموختم توانستم غیرممکن را به ممکن تبدیل کنم و به آرزوی خودم به دکترای دندانپزشکی سراسری ساری برسم.با تشکر میلاد علی نیا از ساری

مشاوران سایت کنکوربرتر

خانم فاطمه وفایی دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی تهران

خانم سحر قاسمی دانشجوی دانشگاه تهران

جهت مشاوره تماس بگیرید.

09128361711

09128480170

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

این وبلاگ منتظر همه ی شما کنکوریهای عزیز و تمام حرفاتون هست.برای مشاوره کنکور با دانشجویان دانشگاههای برتر با شماره 09128361711یا09128480170تماس بگیرید.parsshahab89@yahoo.com
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کنکور 92 و آدرس konkoor20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

کد موزیک می خوای؟